ellindahlgren

Alla inlägg den 24 september 2013

Av ellindahlgren - 24 september 2013 16:41

TJENAAAAAAAAAAA. ♡ jaa, nu tänkte jag skrivalite om veckan och allt möjligt. haha men aa ni fattar.

idag har vi inte gjort så mke förutom att vi har sjungit för 4:orna som inda skrev. 

och ikväll ska vi ha lite myskväll och kanske åka till solna centrum   

imorgon ska inda på teater och jaa.. våran gamla klasskompis som bor i australien och är och hälsar på i sverige ska typ komma till oss. men det är bara ett kanske. vi får se hur det blir .

på torsdag ska jag på dans och aa, om ni läst någgra tidigare inlägg så går jag på breaking .

på fredag blir det fredagsmys och helgen troro jag vi tar som den kommer . 


men det va det. alla mina inlägg jag skriver suger verkligen. ska försöka göra litt mer intressanta inlägg . 

  igga min pose och mitt ansikte. kommetera om ni vill ha video på sminkningen. (sminkar mig inte vardagligen så ni vet) 


HARE GÖÖÖTTTT


ELLA :d ♡

Av ellindahlgren - 24 september 2013 16:36

Ellas tröja: Ginatricot
Byxor: H&M
Hårgrejsimojsen (om ni ser den): Kappahl

Igga mitt ansikte :p

Inda

Av ellindahlgren - 24 september 2013 16:19

Hejsan!
Idag så har jag vart i skolan som vanligt... Hahaa, okej det där blev stelt.. Men, när vi skulle gå hem så fick vi inte gå ut på skolgården, för att det hade blivit en explosion i närheten.. Så vi fick vänta ett tag och sen fick vi gå hem. Juste! Idag så välkomnade vi fyrorna som har börjat, vi sjöng lite sånger, sen var det slut med det..
Idag ska vi till Solna centrum för att jag har spanat in en tröja på Gina som jag har velat ha ett tag!
Men efter det här inlägget kommer dagens outfit inlägg! Lite sent kanske men aa, kommer börja lägga upp "dagens outfitar" lite då och då. Men ni får ha det bäst! Så återkommer jag... :p

Det här inlägget kanske blev lite långt men aa:)

KÄNNER ATT JAG SKRIVER AA GANSKA MYCKET MEN AA! :P

AAAAAAAAA!!

Inda

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards