ellindahlgren

Alla inlägg den 16 september 2013

Av ellindahlgren - 16 september 2013 19:44

halloj. sorry för dålig uppdatering men det har vart mke med skolan och vi har inte riktigt haft tid.

okej dedär lät som en gammal vanlig ursäkt men det är så. 

men nu är vi igång igen ;))

har just duschat och ska ta mig en kopp te och sedan idol.

kom hem vid 5 idag för vi slutade sent. så det vart lite tid med läxor och sånt. 

men vi hann. på torsdag har jag dans. och för er som undrar går jag på breaking :))

ni som känner mig riktigt bra vet nog är jag är lite så tjej. medans andra som inte känner mig så bra tycker jag ska gå på ballet. me usch, ballet gick jag på när jag var midre. typ sånhär grej där man ska plocka blommor och sånt.

men ballet är inte min grej. tycker det är tråkigt när man bara får stå mot en spegel och sånt skit.

vill häldre ''röra'' på mej om man ska ta det kortfattat. men snart börjar idol så ja..

det blev säkert några stavfel men men..


hare så bra och ha det bra för man ska ha det bra annars är det ju inte bra.

åh btw, vet någon vart man kan köpa billiga hunters i storlek 35-36? kommentera gärna!


ella ♡

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards